diumenge, 7 de novembre del 2010

Propostes de lectoescriptura

Objectius
-          Elaborar propostes de lectoescriptura.
-          Exposar les propostes a la tutora.
-          Arribar a un acord de les actuacions a dur a terme.
Descripció del treball
Després de les observacions fetes, vaig començar a pensar com dur a terme diferents activitats de prevenció a P4. Una part del meu projecte es basa en la prevenció.  Penso  que com abans s’intervingui i es potenciïn la lectura, l’escriptura i els seus processos relacionats (atenció, percepció i memòria) podrem evitar futures dificultats.
Després de llegir diferents llibres sobre el tema i haver realitzat cursets relacionats, vaig proposar dur a terme 6 racons a l’aula, cadascun relacionat amb els continguts abans esmentats. Vaig tenir una reunió amb la tutora de P4 exposant el pla. Vam modificar alguna activitat que no s’acabava d’adaptar al nivell dels nens i ens vam posar d’acord dels dies que duríem a  terme els racons. A partir d’aquella primera reunió, hem tingut varies trobades més per acabar d’acordar suggeriments que m’han anat sortint.
Observacions personals
A partir de moltes lectures relacionades amb la lectoescriptura i la seva intervenció psicopedagògica, he pogut extreure idees pel meu projecte. D’aquí voldria remarcar la importància de la formació contínua. Crec que és un altre punt fonamental, estar al dia, pel que fa a novetats que puguin anar sorgint en el món de la psicopedagogia.
Respecte la tutora, dir que ha col·laborat en tot moment i la seva actitud és molt positiva pel que fa el pla que li he proposat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada